سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجسم خلاق چیست؟ (روش های استفاده از تجسم خلاق)

تجسم خلاق یکی از قدرتمند ترین روش ها و تکنیک ها در قانون جذب است. تجسم خلاق روشی است برای به دست آوردن چیزی است که در زندگی تان می خواهید. تصور کنید در ویلای شخصی تان در کنار دریا در حال قدم زدن هستید، صدای موج های دریا را می شنوید و نفس عمیق می کشید. همین حالا که این متن کوتاه را خواندید ذهنتان از قدرت تجسم خلاق استفاده کرد و آن را تصویر سازی کرد.

 

بر اساس قانون جذب اگر بخواهید به خواسته و هدف که دارید برسید باید ارتعاش آن را به کائنات بفرستید. فرستادن ارتعاش به کائنات توسط ذهن انجام می شود. وقتی خود به خود به خواسته و هدف تان فکر می‌کنید آن را در ذهنتان تصویر سازی می کنید و یک سری احساس به وجود می آید با استفاده از این احساس می توانید بفهمید که آیا به خواسته و هدف تان می رسید یا از آن دور میشوید.

 

البته در ادامه شما را به صورت کامل با تمام تکنیک های تجسم خلاق آشنا خواهیم کرد و به شما یاد خواهیم داد چطور می توانید بهترین نتیجه را از استفاده از قدرت تجسم خلاق بگیرید.

 

تجسم خلاق چیست؟

 

تجسم خلاق روشی است که با استفاده از آن از قدرت تخیل و فکرتان در جهت رسیدن به خواسته‌ها و اهداف تان استفاده می کنید. هر چیزی را که در زندگی نیاز داشته باشید و بخواهید با استفاده از قدرت تجسم خلاق می توانید آن را جذب کنید. هر چیزی در ذهن تان تصویر سازی شود در زندگی واقعی تان وارد می شود و این قدرت بی نظیر تجسم خلاق است.

 

اگر بخواهم به زبان ساده به شما بگویم که تجسم خلاق چیست؟، تجسم خلاق استفاده از نیروی فکر و خیال برای آفرینش خواسته ها و آرزوها در در زندگیتان است. تجسم خلاق اصلا کار عجیب و غیر عادی نیست! در طول روز شما از این قدرت به صورت ناخودآگاه استفاده می کنید. خیلی از دوستان فکر می کنند فقط با قدرت تجسم خلاق می توانند به خواسته و اهدافشان برسند در صورتی که این طور نیست! یعنی شما علاوه بر رسیدن به خواسته های تان می توانید به خواسته هایتان نرسید اگر به درستی از قدرت تجسم خلاق استفاده نکنید.

 

قدرت تجسم خلاق یک قدرت طبیعی است که به صورت خودآگاه و ناخودآگاه از آن استفاده می کنید. وقتی مشکل و یا مسئله ای در زندگی تان ایجاد می شود به صورت ناخودآگاه از قدرت تجسم خلاق استفاده میکنید و همان مشکل یا مسئله را بیشتر وارد زندگیتان خواهد کرد. و برعکس! یعنی وقتی به موفقیت های گذشته فکر می کنید به صورت ناخودآگاه از قدرت ترین خلاق برای جذب موفقیت بیشتر استفاده می کنید. پس به این نکته توجه کنید که شما در طول روز از قدرت تجسم خلاق استفاده می کنید.

 

تجسم خلاق چگونه کار میکند؟

تجسم خلاق به وسیله قدرت ذهن کار میکند. قدرت تجسم خلاق یا همان تصویر سازی ذهنی یک احساس است. این احساس می تواند احساس مثبت و خوبی باشد یا اینکه احساس منفی و بد. و این مورد به خودتان بستگی دارد که به چه موضوعی فکر میکنید. همانطور که گفتیم بر اساس قانون جذب وقتی به خواسته و اهدافتان فکر می کنید ارتعاش آنرا به کائنات و جهان هستی می فرستید. کائنات و جهان هستی با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت خواهند کرد خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان می کنند.

 

برای اینکه کامل متوجه شوید در حال فرستادن ارتعاش خواسته تان به کائنات هستید و آن چیزی که می‌خواهید نزدیک می شوید باید به احساسات تان توجه کنید. باید ببینیم که در هنگام فکر کردن احساس تان خوب است یا بد؟ اگر احساس تان خوب بود در حال جذب خواسته هایتان هستید و دارید ارتعاش خواسته تان را به کائنات ارسال می کنید و کائنات با توجه به اطلاعاتی که از شما دریافت می کنند آن چیزی که می خواهید را وارد زندگیتان می کنند.

 

اما اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید و کائنات شما را از خواسته و هدف تان دور می کند برای همین باید سریع احساستان را خوب کنید و سعی کنید با خواسته و هدفتان هم ارتعاش شوید.

 

پس به این نکته بسیار مهم توجه کنید که همیشه شما از قدرت تجسم خلاق استفاده می کنید. البته در ادامه می خواهم به شما آموزش دهیم که چطور می توانید به صورت خودآگاه از قدرت تجسم خلاق استفاده کنید و به خواسته و هدفتان برسید.

 

تجسم خلاق چه کاربردی دارد؟

شما از قدرت تجسم خلاق در هر زمینه ای که می خواهید می توانید استفاده کنید. برای جذب پول و ثروت، جذب یک رابطه عاشقانه خوب و زیبا، جذب خانه ،ماشین و یا حتی شغل مورد نظرتان می‌توانید از این قدرت ذهنی استفاده کنید. پس اصلا فرقی نمی کند که چه چیزی را میخواهید برای تمام خواسته‌ها و اهداف تان می توانید از قدرت بی نظیر و نامحدود تجسم خلاق استفاده کنید.

 

چگونه از قدرت تجسم خلاق استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوان از قدرت تجسم خلاق استفاده کنید باید بر روی خواسته هایتان متمرکز شوید. هر چقدر قدرت تمرکزتان بیشتر باشد ارتعاشی که به کائنات می فرستید قویتر است. هدف اصلی ما این است که شما بتوانید با تمام وجود خود با تمام جزئیات بر روی خواسته های تان متمرکز شوید.

 

برای اینکه ببینید دارید کار را به درستی انجام می دهید یا نه باید به احساسات تان توجه کنید. هرچند احساستان بهتر شد نشانه این است که از تجسم خلاق داری بهتر استفاده می کنید و راه را درست میروید. به این نکته توجه کنید که هدف اصلی تجسم خلاق تصویر سازی خواسته های تان است تا ذهنتان باور کند. به این نکته توجه کنید هر چیزی را که ذهنتان باور کند به آن میرسید. پس هر چه واضح تر خواسته هایتان را تجسم کنید راحت‌تر ذهنتان باور می کند و ارتعاش قوی تری به کائنات می فرستید.

 

برای این که بتوانید خیلی واضح تر خواسته و هدفتان را تجسم کنید بهتر است در حالت مدیتیشن قرار بگیرید. برای اینکه در حالت مدیتیشن قرار بگیرید باید مکانی را انتخاب کنید که بسیار آرام و بی سر و صدا باشد تا شما بتوانید راحت تر و با تمرکز بیشتری خواسته تان را تجسم کنید. هرچه در وضعیت آرامتر قرار بگیرید راحت‌تر می‌توانید خواسته‌هایشان را تجسم کنید.

 

هر شرایطی را که دوست داشته باشید می توانید تجسم کنید به عنوان مثال اگر به دنبال جذب پول و ثروت هستید می‌توانید زمانی را تجسم کنید که با درآمد دلخواهتان رسیدیم و یا سوار بر اتومبیل مورد نظرتان هستید. اگر میخواهید رابطه تعالی باشد می توانید رابطه خودتان آن با همسرتان و یا حتی دوستان تان را تجسم کنید که با هم خوب هستید.

 

این یکی از ساده ترین تمرین در تجسم خلاق است که می‌توانید هر روز انجام دهید. با انجام این تمرین می توانید موفقیت در هر کاری را افزایش بدهید و به شرایط ایده آل تان برسید. البته به این نکته توجه کنید که با استفاده از قدرت تجسم خلاق نمی توانید رفتار کسی را کنترل کنید. یعنی نمی توانید کاری کنید که که دیگران با توجه به میل شما با شما رفتار کنند.

 

روش کار کردن تجسم خلاق

استفاده از تجسم خلاق

البته این موضوع را بالا توضیح دادند اما می خواهم در این قسمت به صورت کامل به شما بگویم که چگونه تجسم خلاق کار می کند تا شما بتوانید بهتر از این قدرت که خداوند در اختیارمان قرار داده است استفاده کنیم.

 

1- تمام جهان از انرژی ساخته شده است : جهانی که ما در آن زندگی می کنیم از انرژی ساخته شده است. تمام اشیا اطراف مان مثل ماشین، موبایل، کتاب ها و… از انرژی ساخته شده است. سطوح تمام اشیا اطرافمان فیزیکی است اما باید این را بدانید که هر چیزی در این دنیا وجود دارد چه کوچک و چه بزرگ از انرژی ساخته شده است و بر اساس قانون فیزیک کوانتوم انرژی های هم نام یکدیگر همدیگر را جذب می کنند.

فکر دارای یک سری انرژی متغیر است که به صورت مداوم در حال تغییر است بنابرین خیلی سریع تغییر می کند و دائمی نیست. برای همین وقتی به چیزهای منفی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش چیزهای منفی به کائنات هستید و برعکس ! وقتی به چیزهای مثبت فکر می کنید دارید ارتعاش مثبت به کائنات می فرستید و همان طور که گفتیم انرژی های همنام یکدیگر را جذب می کنند.

 

2- انرژی خواص مغناطیسی دارد، انرژی های همنام و مشابه یکدیگر را جذب می کنند. وقتی به بی‌پولی فکر می کنید در حال جذب بی پولی هستید. وقتی یک رابطه خراب فکر می کنید در حال خراب کردن رابطه تان هستید و کائنات این شرایط را وارد زندگیتان خواهد کرد. انرژی خاصیت مغناطیسی دارد و بر اساس قوانین فیزیک انرژی های هم نام یکدیگر را جذب می کنند.

 

3- وقتی به هر چیزی فکر می‌کنید در حال فرستادن انرژی آن به کائنات هستید به همین دلیل وظیفه کائنات این است که خواسته و ناخواسته ای را وارد زندگی تان کند. وقتی از تکنیک تجسم خلاق استفاده می کنید و خیلی واضح و شفاف در ذهنتان خواسته های تان را تجسم می کنید به صورت ناخودآگاه در حال فرستادن انرژی و ارتعاش به کائنات هستید و اگر این شرایط را ادامه دهید خواسته تان به ساده‌ترین شکل ممکن وارد زندگیتان خواهد شد. در اصطلاح با خواسته تان هم ارتعاش میشوید.

 

4- وقتی افکارتان منفی است احساس تان بد است و احساس بدی دارید برای همین است که وقتی احساس کردی که احساس دارم خوب نیست باید سعی کنید احساسات تان را خوب کنید تا به خواسته هایتان همسو شوید. به همین دلیل می توانید از تکنیک های تجسم خلاق و یا حتی جملات تاکیدی استفاده کنید تا احساس تان بهتر شود.

 

تمرین تجسم خلاق

در این بخش قصد دارم شما را با یک تمرین بسیار قدرتمند تجسم خلاق آشنا کنم. به شما پیشنهاد می کنم حتما این تمرین را روزانه انجام دهید و نتایج را با قبل بررسی کنید.

 

در یک جای آرام و بی سر و صدا که کسی مزاحم تان نمی شود راحت بنشینید یا دراز بکشید. چند بار نفس عمیق بکشید و به بدن خودتان استراحت مطلق بدهید، از نوک انگشتان پایتان شروع کنید تا فرق سرتان یعنی کاری کنید که تمام اعضای بدن تان به آرامش و استراحت کامل برسد. بگذارید تمام فشارها و تنش ها از جسم تان بیرون برود. آهسته و عمیق نفس بکشید. آهسته در دل خود از 10 تا 1 بشمارید و احساس کنید که بعد از شماره دادن به هر عدد آرام تر می شوید. وقتی که به آرامش کامل رسیدید خواسته هایتان را دقیق و واضح تصور کنید. به عنوان مثال اگر یک ماشین میخواهید آن ماشین را کامل تجسم کنید. خود را صاحبان ماشین بدانید و احساس رسیدن به ماشین را در خودتان ایجاد کنید. دور ماشین بچرخید ماشین را باز کنید و برروی صندلی ماشین بشینید و شروع به حرکت کنید. شیشه ماشین را پایین بیاورید تا باد به صورتتان بخورد.

 

دقیقاً باید تمام خواسته های تان را به صورت واضح و در غیر تجسم کنید. همین حالا که متن بالا را خوانده اید به صورت ناخودآگاه ذهنتان به سمت ماشین مورد علاقه تان کشیده شد. هر خواسته و هدفی که دارید را باید خیلی واضح تجسم کنید. برای تجسم خلاق بهترین زمان صبح زود بعد از اینکه از خواب بیدار شدید و شب قبل از خوابیدن است زیرا بدنتان در حالت آلفا قرار دارد. سعی کنید هر شب و هر روز صبح به یک رو برای این کار زمان بگذارید و خواسته هایتان را تجسم کنید.

 

چهار نکته مهم برای تجسم خلاق

1- هدف تان را کامل مشخص کنید

2- افکارتان را واضح و روشن ایجاد کنید( تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی)

3- بر روی خواسته های تان متمرکز شوید

4- به آنها انرژی مثبت بدهید تا احساسات تان خوب شود( می توانید از عبارت کلیدی استفاده کنید)

 

برای اینکه بتوانید از قدرت تجسم خلاق به درستی استفاده کنید باید کامل مشخص کنید که دقیقا چه چیزی را میخواهید. دقیقاً اهداف و خواسته های تان چه چیزهایی هستند؟ می خواهید به چه چیزی برسید. بهتر است به صورت کامل و واضح اهدافتان را بنویسید. این کار کمکتان می‌کند تا واضح تر مشخص کنید که دقیقا چه چیزی را می‌خواهید. سعی کنید خواسته هایتان را با جزئیات کامل مشخص کنید.

 

وقتی از تجسم خلاق استفاده می کنید و به خواسته ها و اهدافتان فکر می کنید باید خیلی واضح و دقیق خواسته های تان را ببینید. هرچه واضح تر و دقیق تر باشد ارتعاشی که به کائنات میفرستید قوی‌تر است.

 

حتماً بر روی خواسته های تان تمرکز کنید. وقتی به خواسته ها فکر می کنید سعی کنید احساس خوبی را ایجاد کنید. در ابتدا شاید سخت باشد تا بتوانید احساستان را از خوب به خیلی خوب برسانید برای این کار می توانید وقتی به خواسته و هدف آن فکر می کنید از عبارات و جملات تاکیدی استفاده کنید.

 

جمع بندی

 

تجسم خلاق یکی از روش های قدرتمند در قانون جذب است. برای این که از تکنیکهای تجسم خلاق استفاده کنید باید خواسته ها و اهدافتان را واضح مشخص کنید باید کامل مشخص کنید که در دقیقا چه چیزی می خواهید؟ اهداف تان چه چیزهایی هستند؟ بعد از این که اهداف تان را کامل مشخص کردید با استفاده از تکنیک هایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم میتوانید در زمینه رسیدن به خواسته هایتان قدم بردارید. در تجسم خلاق برای اینکه می توانید بهترین نتیجه را بگیرید باید خیلی واضح و دقیق هر خواسته ای را دارید ببینید. یعنی از تصویر سازی ذهنی استفاده کنید. هرچه واضح ترین خواسته های تان را ببینید مثل من راحت تر می توانید به آنها برسید و ارتعاش قوی‌تری را به کائنات ارسال کنید . امیدوارم اگر مقاله را مطالعه نکردید حتماً مطالعه کنید زیرا شما را به تکنیک‌های بسیار قدرتمند در تجسم خلاق آشنا کردیم. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.